Bıçak Sırrtı Dizi Müzikleri



Bıçak Sırtı Dizi Müziği, Müslüm Gürses'in Oğlum adlı şarkısı melodisi, sözleri ve arabesk çağrışımları ile her ne kadar dizi ile uyuşmadığı söylense de Nejat İşler'in durumunu en iyi anlatan şarkılardan biri su götürmez bir gerçek...

Müzikleri ile önde olan bir başka yapım ise başrollerini Pelin Karahan, Aslı Enver ve Dağhan Külegeç'in oynadığı müzikleri Pinhani tarafından seslendirilen Kavak Yelleri ... İşin ilginç tarafı iki popüler dizinin müziklerininde bu dizilerden önce bestelenip seslendirilmesi.

5 Comments:

Adsız said...

diziyi çok beğendim ama müslüm gürsesin müziğini beğenmedim

Adsız said...

arkadaşım bu denli duygu içeriği olan bi senaryoya ve yüreği yanan bi babaya MÜSLÜM BABA gibi bir yorumcudan başkası ve onun melankolik bariton sesinden başka bi ses tercüman olamazdı.ama görüyorum ki bazı önyargılar değişmiyor değişemiyor.bu parça bile gönül telinizi titretmiyosa konuşmanın alemi yok
alayına isyan inadına MÜSLÜM BABA

Adsız said...

Nefis bir dizi.. Hayatımda türk dizisi seyretmemiş olan ben muhetşem oyunculuk karşısında saygı ile eğiliyorum.. Dizinin içinde yer yer çalan Yıldız Tilbenin "Dillere Destan" şarkısının bir yorumu olan şarkıyı nerden bulabilirim bilen var mı?

Adsız said...

Uzun zamandır bu kadar heyecan ve ilgiyle izlediğimiz bir dizi seyretmemiştik.Oyuncuların seçkinliği ve hayran bırakan performansları dışında senaryonun sürükleyiciliği de çok beğenimizi kazandı.Bu dizinin aynı kalitede sürmesi halinde bitmemesini isterdik, ama diğerleri gibi saçma bir kendini tekrar şekline indirgenecekse zamanında bitmiş olmasını tercih ederiz.Kaliteden ödün vermemenizden dolayı tüm ekibinizi kutluyoruz.
Nursen ve Mehmet Aksoy.

Adsız said...

herşeyiyle mükenmel bir deziydi.bitmiş olmasına üzülmeme rahmen başka deziler gibi luzumsuz uzatılmamasınada ço sevindim karekterlerin oyunculara bu kadar yakıştığıve senaryonun insanı sıkmadan sonuca ulaştığı diziler malesef çok az tebrikler