Nejat İşler

nejat işlerBıçak Sırtı'nın yakışıklı oyuncusu Nejat İşler, 1972 yılında İstanbul'da doğdu, lise eğitiminin ardından bir süre ticaretle uğraştı, ardından Yıldız Teknik Üniversitesi Fotoğrafçılık bölümüne girdi. Tesadüfen gelişen tiyatro tutkusu Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı sınavlarını kazanmasıyla gelişti, mezun olduğu 1995 yılına kadar çeşitli dizi ve sinema projelerinde rol aldı. Ardından iki arkadaşıyla birlikte kendi tiyarolarını kurdular ve Nejat İşler bu yıllarda "sadece oynayalım diye yazıyorum" dediği oyunlar yazmaya başladı.

Başarılı oyuncu her fırsatta, amacının başrol kapmak olmadığını, işini iyi yapmak istediğini ve tiyatro yaparken ölmek isteğini belirtiyor.

49 Comments:

Adsız said...

ben nejat islerin delisiyim iyiki var bu dizide cook tatli bence dizide tutacak inaniyorum !!!

Adsız said...

ben öncelikle dizinin frangmanını izlediğimde gözlerime inanamadım çünkü en sevdiğim 3 aktör aynı dizide özellikle nejat işler in hastasıyım onu çok ama çok seviyorum nejat işleri tekrar tv de izleme fırsatı sunan tmc ye ve erol avcıya teşekkürler

Adsız said...

inanamıyorum ya bu kış ekranda şenlik var çünkü türkiyenin en harika oyuncuları var özellikle nejat işler bence bıçak sırtı harika olucak çünkü nejat işler var

zeynep said...

kesinlikle adından çok söz ettirecek bir dizi olacak nejat işler ve fikret kuşkaın olduğu her dizi ve film gibi. kadro mükemmel tmc ye teşekkürler...

Adsız said...

AŞKIIIIM O BENMM YAAAA BİTANEMMM SONUNDA SENİ TEKRAR TV DE GÖRCEM AŞKIIIM BENİM YA YAŞASN HEMDE EN SEVDİĞİ 2 ARKADAŞILA NORMALDE DİZİ ÇEVRMEYİ SEVMEDİĞİNİ BİLİYORUM AMA EMİNM BU DİZİDE OYNAMAKTAN ZEVK ALICAK KADRO SÜPER ÇÜNKÜÜÜÜ!!!!!!!!! NEJAT AŞKMM

Adsız said...

ben diğerleri gibi onun yakışıklılığına değil çok başarılı bulduğum oyunculuğuna hayranım. Üstlendiği rollerin hakkını en iyi şekilde veriyor. Umarım gelecekte de gerek tiyatro gerekse sinema dalında başarılarına devam eder... ÖZELLİKLE ONU EKRANLARDA DAHA ÇOK GÖRMEK İSTİYORUZ...

SEDA said...

nejat işler'i yeni bir dizide görmek kadar mutlu eden birşey olamaz beni(tabi o'nu canlı izlemek dışında)umarım bu dizi kanalların reyting yarışında harcamazlar gerçi oyuncular tam anlamıyla oyuncu umarım başarı daim olur GÜNÜN BİRİNDE KİMBİLİR NEJAT İŞLER'İ TİYATRO SAHNESİNDE İZLERİM:=)))

Adsız said...

BEN BU ADAMA TABİRİ YERİNDEYSE BAYILIYORUM OYNADIĞI BÜTÜN KARAKTERLERİN HAKKINI VERİYOR BU DİZİNİNDE GERÇİ KONUSU HENÜZ BİLİNMİYOR AMA REYTİNG KURBANI OLMAMASI UMUDUYLA İZLEYECEĞİM ZATEN NEJAT OLURDA BEN İZLEMEZMİYİM:)

AŞIK EFE said...

Bir gün benim yazdığım bi hikayede, başrol oynarken gerçek bir silahla kafana sıkmanı dilerdim. Bu bir beddua değildir. Aksine hayalini farklı bir şekilde gerçekleştirmek isterim. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.

Adsız said...

ALLAHIM ALLAHIM SONUNDA NEJAT EKRANLARA GERİ DÖNDÜ.DİZİNİN FRAGMANINI EKRANDA İLK GÖRDÜĞÜMDE MUTLULUKTAN HAVALARA UÇTUM.EYLÜL AYINI İPLE ÇEKİYORUM.

Adsız said...

tek kelimeyle süper bi kadro ama ben bu diziyi nejat işler olduğu için izliycem hastasıyım ben onun türkiyede gerçek bi jön arıyolarsa işte burda nejat işler inş tutar bu dizi bizde keyifle izleriz

Adsız said...

öncelikleben heyecandan ölücem ya nejat işler i tekrar tv de görüceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum onu çok ama çok seviyorum

aylin said...

umarım herşey çok güzelll olurrr keyifliii bii sezon geçiririz....:):):):)

Adsız said...

ya arkadaslr sevgili kız arkdaslar bende sizler kdr seviyorum nejatı ama bu asıgım havalarınızı anlayamıyorum hiç dokunmadıgınız tokalasmadıgınız gözgöze bile gelmediginiz bu adama nasıl oluyorda bu kdr sey sölüyorsunuz adam guluyor sizin bu yazdıklarınıza bizim tek sucumuz zaten sevgimizin sınırını bilmememizzzzz!

Adsız said...

ewtt bekliyorum bende bakalım hatırla sevgilimi yoksa nejatmı kazanacak...buyuk ihtimal cuma gelir ekranlara

Adsız said...

bu diziyi çok merak ettim ve her bölümünü kaçırmadan seyredicem gibi bir his var içimde.konusu çok iyi ve kadrosu süper.birde dizide NEJAT İŞLER in oynaması çok daha iyi olmuş.NEJAT İŞLER seni çook seviyorum nolur duy sesimi...ben elif deniz NEJAT & ELİF

Adsız said...

süpersin nejat seni burda görmek mütiş olucak senii coooooooooook sevioorrum

Adsız said...

Bu sezon böyle bir yapımın ekranlarda olması çok güzel bişey Tabikide en güzeli Nejat işlerin bu yapımda yer alması inş. çok başarılı bir yapım olur. Nejat işlere gelince bir insanın bu kadar umursamaz bir edası olupta bu kadar sevilmesi ilginç değilmi onda bişey var ya çok kötü bir yapımda bile yer alsa izlenir diye düşünüyorum çok güzel bir yarım gülüşü var Rabbim inş. onu gülmelerden ayırmaz..

Adsız said...

nejat işler fanları sizinle gurur duymamak mümkün değil çünkü en çok msj ı atan ekibiz o yüzden nejat işler fanları çok ama çok farklı sizi ve nejat ı seviyorum

Adsız said...

ya bn dizideki bütün erkek başrolleri seviorm valla :D ama özellikle nejat ve mehmet günsür çok yakışıklı... nejatı gülbeyaz dizisinden,mehmeti beyz gelincikten beri acaip seviorm..bu diziyi kesin seretcem..(nejat işler seni çok seviormmm!!!!!!

Adsız said...

bu kadar abatmayın yahaa nejatı:))tamam çekici ve başarılı bi oyuncu olabilirde ilah muamelesi yapıosunuz adama!!kendinizi onun yerine koyun we kendinizi komik duruma düşürmeyin;)başarılar nejat...

Adsız said...

dizinin konusunu biraz öğrendim ve şu kadarını söyliyim nejat işler inanın oyunculuk dresi vericek bekleyin ve görün çünkü oynayacağı karekter harika

Adsız said...

n'oolur yine kötü adam ol:)))
böyle tatlı bi adama kötü rol nasıl bu kadar yakışabilir anlamıyorum ama orda bile öyle tatlı kiii...:)

Adsız said...

bir erkek olarak gercekten takdir ettigim bir adamdir.Ama Nejat Isler disinda Erkan Can gibi cok buyuk bir oyuncuda var.Bu oyuncularin hemde dizi ve televizyonu sevmeyen bu ustadlarin boyle bir yapimda bir araya gelmesi buyuk bir olay.Anlat Istanbul filminden sonra tekrar hepsini birarada izleyebilicez.Dizinin konusu gercekten cok ilginc.Arkadaslara tavsiyem asigim masigim laflarindan ziyade oyunculuklara hayran olarak izlemeleri.Bu dizi gercekten tutacak gibi.pasALP

Adsız said...

meraba ben seher nejaaaaaaaaaaat seni çoooooooooooooooooooooookkkk seviyorum diğer arkadaşlara da teşekkür ediyorum ama ben onlardan daha çok seviyorum seni.Dizinin fragmanını gördüğümde birde fragmanda seni görünce bu dizinin tutmaması imkansız dedim.Sana ve çok sevdiğin arkadaşlarına başarılar diliyorum.Sana olan hayranlığımdan dolayı sırf seni biraz daha görebilmek için 12 kez tekrarı verilen GÜLBEYAZ adlı diziyi izledim hemde bir bölümünü bile kaçırmadan.seni çoook seviyorum.

Adsız said...

gerçek bi oyuncu hatta şunu söyleyebilirimki sinemada bence tek oyuncu aktör.çünkü her rolü başarıyla oynayabilen tek kişi olduğunu düşünüyorum.

sezenciller said...

tek kelimeyle harika bir oyuncu.seni seviyorum nejat işler....

Adsız said...

süper bi dizi bence.özellikle nejat işler son noktayı koymuş.tamam;onu çk seviorummm, gülüşüne ve bakışına hastayım.ama aşığım diyemem.çünkü hiç elini tutmadığm,gözgöze gelmediğim birine nie AŞKIM diimki?ama yinede fırtınalar koparacak bir dizi.başarılar dilerim...

zeytin said...

Bu kadar kaliteli oyuncuların olduğu bi dizi izlenmezde ne yapılır.Dizide emeği geçen herkesin eline sağlık.Çok güzel bi dizi olmuş.

Adsız said...

nejat işler
içime işler:)

Adsız said...

nejat unlu olacagına bizim komsunun oglu olsydın.yazık oldu BİZE.

Adsız said...

NEJAT SENİNLE BİR GECE GEÇİRMEK İÇİN NELER VERMEZDİM NELER.AAAHH AAHH...

Adsız said...

valal nejat işler oynuor söze gerek yok adamın ses tonu bile etkilior insanı süpersin nejat ....

efsa said...

ooooooooooooof oooooooooooooof onu kimse benim kadar sevemezz.nejat işlerrr. sanmıyorum bu yazıları okuduğunu ama yinede yazıyorum.ben seni çok seviyurm yaaa.ölüyorum bee ruyalarıma gırıyosun senle yatıyrm senle kalkıyrum en kötüsüde sen bunlara ğülüyosunduur ama olsun inş.sennde başına gelir

Adsız said...

Bu söyleyeceğime kızlar ne der bilmiyorum... Ben Nejat'ı bir barda görmüştüm.Bara oturdu içkisini içti, tatlı tatlı baktı yüzüme gülümsedi bende sadece ona karşılık verdim.Yanına gitmeye cesaret edemedim arkadaşlar..Sonra kalktı gitti zaten..Açıkcası ben onu çok fazla yakışıklı bulmuyorum.Zaten beni ilgilendirende oyunculuğu.Onda da başarılı zaten.Ama o gün yine de tebrik etmediğime pişman oldum. Diziyi de hayranlıkla izliyorum.Başarılar Nejat...

Adsız said...

abi diziyi senin için izliorum çok süpersin

Adsız said...

nejat hep gül sana gülmek çok yakışıyor senin oldugun her dizi ve film izlenir süpersin

Adsız said...

sen bılıyon bu işi bılıyon.walla ;)
sımdı ben sana asık degılım,haytmda ılkkez bı unluye bsyler yazıorum.cunkuu uykum kactı,ınternette takılıyım dedım...bakıodum bakıodumkıı sennle ılglı bsyler yazmıslar.e dedm yazıım bende destek olsun:=) ama sewerım senı tabı,ondanda yanı. nys hepsı bukadrdı igecelerrr:=)

Adsız said...

senn ıcın ölüyorum, bıtıorum, geberıorum, atcam kendımı, cıldrdım, kacırdım, göçürdüm ,dıenlere tepkın ne ya ?walla cok merak ettım:=) hanı ben olsam ıyı kafa bulurdumda o bakımdan.. seda e :=))

Adsız said...

Nejat Isler oyunculuk iste boyle yapilir dedirtiyorsun, herkesi golgede biraktin, sadece seni izliyorum, supersin....

Adsız said...

nejat işlerin barda filmindeki sahnelerinden ses kayitlari da kullanarak çok güzel bir rap parçasi yapilmiş ankaradaki bir rap grubu tarafından .eski okul adli bir parça bence bu şarkiyi nejat işlere dinletmek lazim ve bir dahaki filmlerinde bu gençleri soundtrack olarak kullanabilir.bunu naıl ulaştırabiliriz ?

Adsız said...

insanın içine işliyor bakışları. aşkı gozleriyle, tonlamalarıyla bu kadar derin yaşatabilmesine hayran olmamak elde değil. insanın içinden bişeyler dolup dolup taşıyor. sanki karşında o an ben oturuyorum ve gozlerine bakıp yan yan gulumsemene bir opucuk konduruveriyorum.

Adsız said...

insanın içine işliyor bakışları. aşkı gozleriyle, tonlamalarıyla bu kadar derin yaşatabilmesine hayran olmamak elde değil. insanın içinden bişeyler dolup dolup taşıyor. sanki karşında o an ben oturuyorum ve gozlerine bakıp yan yan gulumsemene bir opucuk konduruveriyorum.

halima said...

selam? ben azerbaycandan HAlima? Azeriyim, siznin hayranınızım, azerbaycana gelirseniz muttlu olucaz :D tşkkürler.

Adsız said...

Ben bıçak sırtını severek izliyorum çok yakın bir zamanda bir yerde tesadüfen rastladığımız çekimlerinde nejat beyin tavrına çok kızdım sevmesek kendisini zaten çekmeyiz ama nejat bey ne yaptı azarlar şekilde hareketler yaptı yeter ama çekme gibi yakıştıramadım.

african_64 said...

Bıçak sırtı dizisi tek kelimeyle süper bir dizi gerek konusu gerek kaliteli oyuncuları gerekse ekibiyle tabiri yerindeyse 10 numara her bölümünü beyeniyle ve büyük bir heycanla izliyorum.Sezon sonunda bitecek diye duydum böylesine kaliteli bir dizinin neden bittiğini anlamak güç diziyi bitirmek yerine daha erken bir saatte yayınlasalar daha ii olurdu.Umarım bu düşüncelerinden vaz geçip devamını gelir.Oyuncuların hepsine canı gönülden başarılarının devamını diliyorum..

Adsız said...

Ben begenmiyorum seni hiç...Bi de dizide o muhteşem insan Fikret Kuşkan olunca Nejat İşler çok yalın geliyor açıkcası.

halime said...

merhaba herkes nejatı en çok ben seviorum die düşünüo. ama benimkide çoook başka onu görmeden dokunmadan yüzü değil düşüncelerine kalbine hayatına aşığım ben onun.onunla evlenecek sevgili olacak çöksede kalsada ölene dek yanında olcak kadar ve en çokta ölümünden korkuom o zaman tek umudum olan adam la bende ölürüm onu nejat işler olarak değil nejat olarak sevin öyle daha güzel daha temiz oluo...

Adsız said...

merhaba ben azerbaycandan nigar sizin bir numarali hayraninizim.sizi cok zmz cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.sizinle nefes aliyorum hep resimlerinizle uyuyup kalkiyorum nejat delisiyim gercekten.bir insan bu kadar guzek ola bilir.NEJAT TEK KELIMEYLE ASKIMSINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN