Vildan Atasever

Vildan AtaseverVildan Atasever 1981 yılında Bursa'da doğdu. Melisa Sözen ile birlikte Bıçak Sırtı'nın başrol kadın oyuncusu, Erzurumlı bir ailenin 5 çocuğundan biri olan Vildan 15 yaşında oyunculuğa başladı, DJ ve VJ olarak çalıştı. Bir internet sitesinde webcam kızı olarak verdiği çıplak pozlar ve Kurtlar Vadisi'ndeki Nazo rolü ile tanındı. Ayrıca Azize, Kadın İsterse, Plajda Kız Tavlama Klavuzu, İki Genç Kız, Kader ve Yaralı Yürek adlı yapımlarda rol aldı. İki Genç Kız ile 42. Antalya Film Festivali'nde en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı. Gazeteci Taylan Kılınç ile evlidir.

4 Comments:

Adsız said...

KENDİSİ HAKKINDA KÖTÜ İZLENİME SAHİP OLANLARA TAVSİYEM KADER VE İKİ GENÇ KIZI İZLEMELERİDİR.ÖZELLİKLE KADER'DE TAM ANLAMIYLA DÖKTÜRMÜŞ.BENİ ÇOK ŞAŞIRTTI.BENCE GELECEKTE DAHA DA ADINDAN SÖZ ETTİRECEK.

Adsız said...

bu kız geleceğin yıldızı harika ve dizinin kadrosu süper görur gormez fragmanı bnm dizim dedim harıkasın kanal d umarım tutar bu dizi

Adsız said...

vildan çok güsel ve muhteşem oynuyo dizide.... bide ailesi erzurumluymuş hemşeriyiz yane..gelecekte daha iyi olmasını umuyorum.... çok şekersin vildan!!!:):):)

Adsız said...

vildancım sana nasıl ulaşacağımı düşünürken bu siteyi buldum,bıçak sırtında seni gördüğüm her sahnede ahh vildan ahhh demeden geçemiyorum malesef kendini çookk bırakmışsın o saç rengi ve modeli hele önleri sana hiç yakışmamış, bi resimlerine eski film ve dizilerdeki haline bak bebek gibi bi güzelliğin var,niye kendini çirkinleştiriyosun o dizideki en güzel hatun olduğunu biliyorum ama en çirkin gibi görünüyosun lütfen kendini topla banada kızma dost acı söyler..