Mehmet Günsür

Mehmet Günsür
Mehmet Günsür 1975 yılında İstanbul'da doğdu. Çocuk yaşta reklam filmlerinde rol aldı ve 12 yaşında iken Geçmiş Bahar Mimozaları adlı dizide rol aldı. İtalyan Lisesi'nden mezun Mehmet Günsür daha sonra Marmara Üniversisi İletişim Fakültesi'nde okudu. Dört yıl Taksim'de restoran işletti. Müzik ise her daim başarılı oyuncunun hobisidir.

Mehmet Günsür'ün ünü Hamam adlı filmle pekişti ve ardından meslek olarak oyunculukta karar kıldı, Anlat İstanbul ve O Şimdi Asker adlı yapımlarda rol aldı. Daha sonra İtalya'ya yerleşen oyuncu İtalyan Sineması'nda da adından söz ettirdi.

Bıçak Sırtı'ında başrolü Fikret Kuşkan ve Nejat İşler'le paylaşacak olan Mehmet Günsür'ün dizide yine bir işletmeci olarak yer alacak.

56 Comments:

Adsız said...

sprr ya 3 çok sevdiğim aktör...Bu diziyi kesinlikle izlicem..zati gsl bi diziyede benziyo.. bu arada mehmet günsüre deli oluyorum yok böle bi tatlı adam yaaa:):)

Adsız said...

sırf mehmet günsür için izlicem!

Adsız said...

bizdee bizdeee:)sırf bu adamlar ıcın ızlıycezzz super kadroda ınsallah tutarrr

Adsız said...

bu dizi cok süper bir diziye benziyor mehmet günsür cok tatlı onu cok ama cooookk seviyorum onun butun filmlerını dizilerini izliyorum bunuda kesinlikle izlicem bende gercekten sırf mehmet günsür için izlicem!!!

Adsız said...

beyaz gelıncıkte oldugu zaman dızıyı ızlemeyı bırakmıstım yenı bır projede yer aldıgını duyunca cok sevındım o super bı oyuncu onu cok sevıyorum

Adsız said...

bnde sırf mehmet günsür için izlicem onu ccccccccccccccccoooooooooooook seviyorum beyaz gelincikten cıktı dizide tat kalmadı inş hep tv de olur hep görürüzz arzu

Adsız said...

seni coooooooook seviyorum mehmet günsür 14 ysndayım senn hayranınım beyaz gelincikten gittin izlemiyorum artık ztn cvarkende diziyi değil sni izliyodum hep tv de ol snnsz olmaz basarılarr...umarım tutar
arzu

Adsız said...

BU ADAM NEDENSE JOHNY DEEP'İ ANIMSATIYOR SANKİ.BİR ZAMANLAR X FİLES'IN TÜRK UYARLAMASINDA OYNUYORDU.OLDUKÇA DA BAŞARILIYDI.NE YAZIKKI DİZİ YAYINDAN KALDIRILDI.HAMAM'DA DA KENDİSİNİ ÇOK BEĞENMİŞTİM.YALNIZ BEYAZ GELİNCİK BİR FİYASKOYDU.

Adsız said...

mehmet günsür sen harika bir oyuncusun dilerim her daim seni basarılı oyunculugunla ekranlarda görürüz.italya ya gitme artık hep burda kal.

Adsız said...

off off off mehmet günsür warrrr izlenmez miiiii buuu dizi sni çok ama çok sewiorm inş. bu dizidende çıkmazsın

Adsız said...

hayatımda gördüğüm en tatlı we en yakısıkllı insan

Adsız said...

yaa off ooff MEHMET GÜNSÜR oynuo izlenmez mii bu dizi harika yaaa nejat işlerde warr oh ohh kadro süperr 13 yaşındaım bn ve acayip süper mehmet günsür hayranıyımmmmmmm onu çok sewiormmmmmmm

Adsız said...

mehmet günsür ün olduğu filmleri tabikide izlerim onu çok beğeniyorum

Adsız said...

mehmet günsür her diziye olduğu gibi bu diziyede çooooooooooook yakışacak :)

Adsız said...

çoooooook seviyorum kendisini:)her diziye olduğu gibi bu dizide de süper olacak

Adsız said...

işte olay budur :)

Adsız said...

mehmet günsür, nejat işler, fikret kuşkan.... üçü bir arada!!diziyi kesin izlicem ama kalbim dayanır mı bilmiyorum... daha mükemmel bi kadro oluşturulamazdı heralde!!!

Adsız said...

Hepinize katiliyorum. Bende sadece MEHMET GÜNSÜR icin izleyecegim bu diziyi. Mehmet Günsürü cooooooooook beyeniyorum, coooooooooook tatli ve cooooooooook yakisikli yaa. Onu coooooooooooooooooooooook Seviyorum.

Adsız said...

mehmet günsürü görünce reklamında sevinçten kalbim fırlıcaktı nerdeyseee.çok mutlu oldum.film dandik bile olsa sırf mehmet günsür için izlicem çünkü onu çoooook seviyorumm

Adsız said...

mehmet günsüre bayılıyoruuummm

Adsız said...

güzel bir yapım, çok iyi oyuncular ve tarihimiz seyretmeye değer herkese başarılar diliyorum. Mehmet benim içinde özel.....

Adsız said...

seni çok seviyorum sen varya odamda resmin çerçeve içinde duruyo bitanesin sen dehşet gecesi hamam kasırga insanları hepsi çok güzeldi beyaz gelincikte çok başarılıydın sen varken izledim sen gittin suyu çıktı bıçak sırtıda çok güzel ama 1. bölümde fazla yoktun sadece senin için izliyorum sen çok yakışıklısın eğer bu satırları okursan bu msnyi al seni çok seviyorum
sade_seda_95@hotmail.com
lütfen al
bu arada adım seda

Adsız said...

bi tanesin canımsın seni çok seviyorum MEHMET GÜNSÜR den bahsediyorum o benim en özelim bu msnyi al lütfennn sade_seda_95@hotmail.com benim adım seda

Adsız said...

seni seviyorum

Adsız said...

Ciao Mehmet!

Tiamo moltoooo :) Seni yine ekranlarda görmek çok güzel :)Sevgiler

ece

Adsız said...

ya mehmet günsürü o kadar çok seviyorum kii :) beyaz gelincikten sonra bekliyodum ne zaman tekrar ekranlara dönücek diye :) dehşet gecesinden sonra sıra bıçak sırtında :) hem mehmeti seviyorum hem dizi konu kadro süper e izlenmez mi canım bu diziiiiiiiiii :D:D:D

Adsız said...

bn çok msevdim diziyi mehmet günüsürü az gösterdiler ama diğer bölümde heralde fazla çıkar:)

Adsız said...

ya bayılıyorum bu adama muhteşem bi karizma usta oyunculugu.... ve daha bir sürü süper özellik inş tutulur da mehmet günsürü izlemeye devam ederiz sevgilerle :):):)

Adsız said...

Nejatİşler barda tabı daha oncelerıde var ama en etkılıyıcı sahneler.
FikretKuşkan turksınemasının ve tvnın en onemlı aktörlerınden bırı Babam ve Oglum desek yeterli.Ha bıde mehmet günsür var tam bir jön ve onu o kadar kucuk sahnelerden hatırlıyorum kı ama bı o kadarda kalıcı rollerden ÜÇÜNÜZÜ BİR ARADA GORMEK COK GUZEL:)İŞTE SİNEMA TADINDA BİR DİZİ,DOPDOLU HEYCANLI KALİTELİ,SUSUN VE İZLEYİN BAKALIM

Adsız said...

mehmet günsür bir harika

Adsız said...

mehmet günsürü çok seviyorum oyunculuğu muhteşem yani benim için öylece durması bile yeter bana başarılarının devamını dilerim ona "seni çok seviyorum" diyorum

Adsız said...

EVET MEHMET GÜNSUR ÇOK YAKIŞIKLI OLABİLİR AMA BENCE HİÇ DE İYİ BİR OYUNCU DEĞİL. ÖĞRENMESİ GEREKEN ÇOK ŞEY VAR DAHA VE BUNU DA KABUL EDER UMARIM KENDİSİ. BAŞARILAR SANA MEHMET ...

Adsız said...

ilk bölümde takılıp kaldım asla kaçırmıyorum işlerimi bile dizi saatine göre ayarladım.mehmet gunsur beni yıllar sonra tv ile yeniden barıstırdı.. ne desem ziyan.. geç kalmış zaman. mutluluklar,başarılar..
kadarsız

Adsız said...

mehmeeeett günsüüürr benimm adamım yaaaaaaaaa bayılıyorum çok karizma çok yakışıklı veee çok neşeli hayat dolu meeehmeeett vildanı boşver sen ben seninle gelirim kahve içmeyeeeeee....

Adsız said...

YA ben bu adam için waryaaa ölürüm haa!!!!allahım bole bı yakısıklı bı daha gelmez dunyaya!!!!seneye italyaya(romaya)geliorum bekle benii memooo:d

memooo seni öperim haaaa!!!!!!!!:d

Adsız said...

bak bekel benii seneye romadayım ok!!!!!aşıım sana:d:d:d

Adsız said...

Onun oyunculuğunuda kendisine de çok beğeniyorum.Müthiş bir çekim gücü var.Kendisinin de oyunculuğunun da cazibesine diyecek yok!Evet Beyaz gelincik dizisinin öyle aman aman içeriği olmamasına rağmen seyrettim.Ama en tahammül edemediğim oyuncuların yarı yolda bırakıp gitmesi.Çok kızdırıyor bu beni.Bir daha ne o diziyi ne de ayrılan oyuncunun başka projelerini seyretmiyeceğim diyorum kızarak.Bıçak sırtını seyretmeye başlatım enfes oyuncular harika ama Mehmet bırakırsa hiç şaşırmayacağım gerçekten...

Adsız said...

Onun oyunculuğunuda kendisine de çok beğeniyorum.Müthiş bir çekim gücü var.Kendisinin de oyunculuğunun da cazibesine diyecek yok!Evet Beyaz gelincik dizisinin öyle aman aman içeriği olmamasına rağmen seyrettim.Ama en tahammül edemediğim oyuncuların yarı yolda bırakıp gitmesi.Çok kızdırıyor bu beni.Bir daha ne o diziyi ne de ayrılan oyuncunun başka projelerini seyretmiyeceğim diyorum kızarak.Bıçak sırtını seyretmeye başlatım enfes oyuncular harika ama Mehmet bırakırsa hiç şaşırmayacağım gerçekten...

Adsız said...

senı cok begenıyorum herkesıde dedıgı gıbı cok yakısıklısın

Adsız said...

artık romada yaşamıyo ki :) nereye gidiyosunuz :) başka bir yere taşındı italyada :( ben gittimde nolduuuu bulana aşk olsunn :) ayda bi kere gelio romayaaa sonrası yeni evinde...offff bende çok fena aşığım onaaaaaa....ne biçim bi adam yaaa...allahnı seversen bi kere daha bak gözümün içineeeee

Adsız said...

MEMO SANA AŞIĞIM SENİ ÇOOK SEWİYORUM CİHANGİRE DİZİNİN SETİNE GELİCEM SENİ GÖREBİLMEK İÇİN AŞIĞIM SANA!!! MEMO DUY SESİMİ ....AŞKIMSIN BNM AJKOOM
*****FOREWER MEMO*****

Adsız said...

Çncelikle merhabalar... Şu an izlediğim tek dizinin Bıçak Sırtı olduğunu söylemek isterim öncelikle. Çok iyi bir film izleyicisi olduğuma inanıyorum ve acizane bir yorum yapmak istiyorum. Bıçak sırtında gördüğüm tek aksaklık Rana sultanla ilgili bölümlerin olduğu sahneler. Gerçekten onunla ilgili sahneler çıktığında ya muhabbet etmeye başlıyorum ya da başka bir işle ilgileniyorum.. Bu yüzden bu bölümleri ya çıkartın ya da mümkün olduğu kadar az tutmaya çalışırsanız izlenmeye daha çok değer bir dizi haline gelir kanımca. Saygılar ve sevgiler...

Adsız said...

o benım bıtanem,aşkım,canım,hayatım.o benım herşeyim.onu o kadar çok beğenıyor ve sevıyorumki.kelimelerle anlatamam.anlatsam zaten anlayamazsınız,kalbımdeki o büyük sevgisini...keşke bekar olsaydı diyorum hep.benimkide hayal işte?naparsınız...ben zeynep bu arada ;)

Adsız said...

biraz ayran budalası bir illet oldum ama bu dizi gerçekten hoş hayal aleminde yaşayanlar yani bizler için biçilmiş kaftan

Adsız said...

yaaa bayılıyorum sana mehmetttt.. yaa ben mehmet e aşığım bugün rüyamda onu gördümmmmmmmm. rüyalarıma giriyosun mehmet bakkk beni lütfen ekle msn ye..rüyamı anlatıim sana.

medvina_@hotmail.com

Adsız said...

mehmet günsür sen nsl bi adamsn ya böyle bi yakışıklılık görmedm hayatmda galiba sana aşık oldm çok süpersin mükemmel bi oyuncusun çok tatlı ve çok sempatiksin seni çook seviorm

Adsız said...

Ve Tanri Mehmet Gunsur'u yaratmistir. Hicbir yabanci aktor, en yakisiklisi dahil, onun kadar cekici degildir.Ama maalesef sahibin var, maalesef benim de ve hayaller burada bitiyor.Resimlerine bakmakla yetinecegiz ne yapalim.

Adsız said...

ben bi erkegim ve tercihlerimden de gayet emınım mehmet günsür inanılmaz bi adam her yönüyle on numara biri türkiye için cok fazla oldugunu dusunuyorum ayrıca bıcak sırtı dizisinide cok basarılı buluyorum zaten böyle muhtesem bi kadronun da kötü bi dizi yapması ımkansız

Adsız said...

dizide birkaç bölüm oynamamasına üzüldüm en kısa zamanda dönmesini isterim inanki çok sempatik eşimde bende ççok severek beğenerek seyrediyoruz başarılar

Adsız said...

Çoluk cocuğun yeni gözdesi .

Adsız said...

millet!mehmet benim unutun onu!!!!!
tanıştımta onunla çoq sheker bi adam... MEHMET BENİMMMMMMMMMMMM!!!
itirazı olan warsa tugche_13@hotmail.com

Adsız said...

harika bi dizi ama bi tek onun için bile izlerdim diziyi...onu sewiorum

Adsız said...

ya bi insan bu kadar mı uyar bi diziye herkes super muhtuşem bi dizi mehmet günsür 1 numaraaaaaaaa
başarılarınızın devamını dilerimmm...

Adsız said...

bende mehmet günsür ü beğeniyorum ama adam evlendi yaaaaaaaaaa ama olsun nejat işler var.

Adsız said...

dizi çok güzel mehmet günsür daha ayrı bir güzel.onu çççççççççççoooooooooookkkkkkkkkk seviyorum.çok yakışıklısın ya...Bayılıyorum sana öpüyorun seni

Adsız said...

mehmet günsür 10 numara oyuncu
işini iyi yapıyor