Fikret Kuşkan

fikret kuşkanFikret Kuşkan, Bıçak Sırtı Dizisi başrol oyuncularından bir diğeri. 1965 yılında İstanbul'da doğan oyuncu Türk Sinemasının en kabiliyetli oyuncuları arasında gösteriliyor. 38 sinema filminde rol alan Fikret Kuşkan'nın rol aldığı en meşhur filmler aradında ise Babam ve Oğlum ile Mustafa Hakkında Herşey geliyor.

Babasının vefatı sonrası zor bir çocuklu dönemi geçiren Kuşkan 13 yaşında okulu terk ederek tesisatçılık ve marangozluk gibi işlerde çalıştı. Bir süre Tokat'ta yaşadı ardından İstanbul'a döndü ve lise eğitimi tamamladı. 22 yaşında ise İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarına girdi.

Başarılı oyuncu Fikret Kuşkan ilk olarak 1998 yapımı Sis adlı filmde rol aldı

19 Comments:

Adsız said...

eşinin çok şanslı bi insan olduğuna inanıyorum.sen muhteşem bi insansın hem oyunculuğuna hem de kişiliğine hayranım senin içinde olduğun herşeyi izlerim sana çok güveniyorum.daha ne diyebilirim ki bıraksalar 3 tane A4 kağıdını doldururum.seni çok seviyorum.EMİNE

Adsız said...

sen bir numarasın,tek geçeriimm seni. ne yazsam, ne desem az sewiyoruumm seniiiii :)

Adsız said...

bu adam oynarken yaşıosunuz o anı. en ufak bi mimikle dünyanın ifadesini hissettirio geçen eski bi filmine rastladım "muhallebicinin oğlu" izletiyor bu adam kendini en çok "şaşıfelek çıkmazı" ında sevmiştim sinema filmlerini sölemiyorum bile başarılar diliyorum.

Adsız said...

KENDİSİ ÇOK PARLAK BİR OYUNCU OLMASINA RAĞMEN BENCE HAKETTİĞİ YERDE DEĞİLDİR.SAÇMA SAPAN ŞARKICI TÜRKÜCÜ BOZMASI ŞAHSİYETLER EKRANLARI PARSELLEMİŞKEN KONSERVATUAR BİTİRMİŞ BİR OYUNCU OLARAK HAKKI YENMİŞTİR.ARTIK İNŞALLAH BU DURUM SONA ERER.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

Adsız said...

allah nazardan korusun senii

Adsız said...

on numara bir oyuncusun fikret kuşkan,seni izleiynce Türk olduğun için gurur duymalı her Türk,seni bize kazandıranlara binlerce teşekkürler..

Unknown said...

Hayırlı olsun. Yine güzel bir projede görmekten ve daha sık seyredebileceğim için çok mutluyum:) 2. bölümde oglunun öldügünü söylerken gözlerindeki tik, yalana nekadar güzel gerçeklik katmış.İşte bu duygunun samimiyeti. Hep seyredelim seni emi.:)

Unknown said...

Hayırlı olsun. Yine güzel bir projede görmekten ve daha sık seyredebileceğim için çok mutluyum. oh be:) 2. bölümde oglunun öldügünü söylerken gözlerindeki tik, yalana nekadar güzel gerçeklik katmış.İşte bu duygunun samimiyeti. Hep seyredelim seni emi.:)

Adsız said...

Sen müthiş bir oyuncusun FİKRET KUŞKAN.Mimiklerin,hareketlerin, konuşmalarınla içinde yaşıyorsun o rolün ve bize de yaşatıyorsun.Bıçak sırtında oynadığını gördüğümde kaçırmamalıyım bu diziyi dedim. Umarım ben de senin gibi iyi bir oyuncu olabilirim ve bir gün seninle tanuşmak kısmet olur da birlikte oynarız. Başarılar diliyorum fikret abi...

Adsız said...

Seni seyrederken kilitlenip kalıyorum.Repliklere gerek kalmadan mimiklerinle bile binlerce duyguyu aktarabilme gücüne şapka çıkartıyorum.Enfes bir anlatım ve oyunculuk keyifle seyrediyorum.

enesselma said...

FİKRET KUŞKAN NEJAT İŞLER VE DİĞER OYUNCULAR MÜTHİŞ BİR KADRO..
Rüya gibi bi dizi inşallah dedikleri gibi tadında bırakılır ve büyüsü bozulmaz...

Adsız said...

fikret kuşkan
oyunculuğunuza hayranım olayları ancak bukadar izlyicilere hissettirebilirsiniz.mimikleriniz hareketleriniz sanki gerçek acıyı mutluluğu o anki sıkıntı öyle bir yaşıyorsunuz ki banada yaşatıyorsunuz. tebrikler süpersiniz.inşallah gaziantep'e gelirsiniz de sizi görmek nasip olur .

Adsız said...

bu basarına şapka cıkarılır !e daha ne dııım ...harıkasın.

Unknown said...

fikret abimiz duygularını en doğal haliyle ekrana yansıtan elle gösterilir aktörlerdendir kendisini bir müşfik kenter olarak görüyorum bence türkiyenin en büyük oyuncusu bıçak sırtında 3 büyük oyuncu vardır en büyüğü Fikret Kuşkan

Adsız said...

Fikret Bey,
muhteşem oyunculuğunuzu izlemek, en kötü yapımlarda bile keyif veriyor. Bıçak Sırtı'nda oyuncular ve senaryo çoğunlukla sahici, ama boşanma duruşması, ya da kaçırma olayından sonraki yakalamada polisin yaklaşımı çok uçuk kaldı. Polis çocuğun kimin olduğu ile ilgilenmez. Onun soracağı soru aslında Nisan'a bu adam sizi kaçırdı ya da alıkoydu mu olmalıdır. Senaryoda neden uzmanlardan görüş alınmıyor?

Adsız said...

Sn Fikret Kuşkan;

Sizi ilk AVCI filminiz ile tanıdım ve o günden beri oyunculuğunuza hayranım.

Duyguları ifade yeteneğiniz olağanüstü.Bakışınız, gülüşünüz duyguyu birebir bu kadar yansıtabilir.

Başarılarınız daim olsun...

Adsız said...

ya seni nasıl tarif etmeli bilmiyorum .bambaşkasın gözlerindeki sesindeki obüyü bitanesin sen bu sanatta...

ugurk said...

Sevgili Fikret Kuşkan tek kelimeyle hayranım oyuncluğunuza.açık ara en beğendiğim oyuncusunuz.bıçak sırtının bu kadar erken bitmesi hepimizi üzdü.seneye başka bir diziyle karşımıza çıkmazsanız bizi gerçekten üzersiniz.

mükemmelsiniz gerçekten başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız said...

FİKRET KUŞKAN TÜRKİYENİN EN İYİ OYUNCULARINDAN .AMERİKADA OLSA DEFALARCA OSKAR ALIRDI.