Bıçak Sırtı 1. Bölüm

Bıçak Sırtı; Nejat İşler, Fikret Kuşkan, Mehmet Günsur, Erkan Can, Melisa Sözen, Vildan Atasever

Bıçak Sırtı
, başrollerinde Nejat İşler, Mehmet Günsür, Fikret Kuşkan, Vildan Atasever, Erkan Can ve Melisa Sözen 'in yer aldığı yasak aşklarla, ihanetlerle, babalığın ne olduğu meselesiyle, soyluluk ve yoksulluk kavramlarıyla örülü sürükleyici bir drama.

Ali (Nejat İşler) işlemediği bir cinayetten, üstelik hamile karısını öldürmek suçundan hüküm giymiş ve haksız yere on yıl hapis yatmış bir adamdır.

Orhan (Fikret Kuşkan) Osmanlı hanedanlığından gelen kimliğine, kökenlerine bağlı bir soyludur. Hiç de meşru olmayan bir yöntemle sahiplendiği çocuğun, kendi oğlu olduğuna çoktan inanmıştır. Orhan’ın karısı Nisan (Melisa Sözen) ise ömrü boyunca aşkı hiç tatmamış, altın bir kafeste yaşamak zorunda kalmış, bütün enerjisini biricik oğluna vermiş genç bir kadındır.

Bıçak Sırtı’nda bu üç kişinin yolları garip bir biçimde kesişir. Hem de ömürleri boyunca isteseler bile koparamayacakları bağlarla.

Bıçak Sırtı 1. Bölüm 10 Eylül Pazartesi 21.45'de Kanal D ekranlarında seyircisiyle buluşuyor.

2 Comments:

Adsız said...

mehmet günsür seni çok seviyorum anlayamassın sana hayranım evlendiğini duyduğumda yıkıldım ama eminim iyi biri ile evlenmişsindir.seni çok seviyorum eğer bu yorumu okursan bu msnyi al lütfennnnnn sade_seda_95@hotmail.com
seniiii çoooook seviyoruuuuuuuum

Adsız said...

merhaba ben tuba tam bir mehmet günsür hayranıyım,onunla kesinle konuşmak isterdim.Bu filmede çok yakışmış,diğer filimler gibi,evlendiğine çok sevindim.Umarım hayatta istediği herşey gönlünce olur.buraya adresimi bırakıyorum bana yazarsa çok mutlu olurum.Sana ben şiğirler,sözler büyüttüm,sana ben baharlar yazlar büyüttüm söyleyemedim.sadece senin için MEHEMT GÜNSÜR.tuba__davutcan@hotmail.com